2010. április 15., csütörtök

Csillagok, csillagok

A legutóbbi foglalkozásunkon Zsuzsa tanította ezt a csillagos technikát. Igen megtetszett, és Évi már ajánlotta is a könyvet amiben több méret is van hozzá.Christa Rolf : Foltvarrás
Jó választás lett, mindenkinek csak ajánlani tudom!
Gyorsan megvarrható és szerintem mutatós minta ez is.
Ezt a képet viszi Julim a suli cserediák-utazásnál a vendéglátó családnak. Remélem nekik is tetszeni fog, ez hétfőn majd kiderül.
Más méretben és elrendezésben varrtam meg , mint a könyvben látható. (66x71 cm lett a készmérete)


A kék nem is volt kérdés, bár már barátkozom más színekkel is. :D
Tatabányán sikerült vennem a világosabb kerethez az anyagot, a többi már meglévő anyag volt. A kékfestő az első gondolatom volt, biztos voltam benne, hogy ebből varrom. Végül is ez is egy magyar kuriózum.
Itt megnézhetik a munka menetet is. Sajnos a csillag készítéséről most nem készítettem fotókat, de nem ez az utolsó ilyen blokk varrásom, imádtam készíteni.

3 megjegyzés:

Orsi írta...

Látom Andi már jobban vagy;)
Örülök neki:)
Megint szépet készítettél:)

Aranyalma írta...

Csodálatos! Ismerem a mintát, bár nem az említett könyvből. Sajnos nem tudom kinagyítani a képet, hogy lássam a sok szép kékfestőt, de így is szép! :)
Már látszik, hogy jobban vagy! :)

beszand írta...

Köszi Orsi! Igen valóban, de az időhiány is tudod milyen kreatívvá tesz. :D
Szia Aranyalma, csak az egyik kékfestő a többi sima pamut. Nálunk a csoportban azt szoktuk mondani, "ezer éves anyag". :D
Na ez így nem igaz, mert benne van amit Tatabányán vettem. (És erről a KV-ről nem is írtam. Na majd este erről is írok, mert a kis házikó is készen van. Igen hurrá jobban vagyok, hosszú volt a 4 hónap!

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger