2013. január 26., szombat

Borító készítése

Tihanyban tavaly a táborban egy kapcsos mappát vontunk be.
Mindenki a maga kedvére, de a Tűzikés lányok nagyon jó kis receptekkel töltötték fel.
 Ezt a borítót aztán az év során  a csoportban használtam a jegyzeteimnek.
Nagy tetszést aratott és idén az első foglakozáson a csoportban, ez alapján tanítottam a borító készítését , ezen belül az íves vonal varrását.
Előkészültem , varrtam csak egy sima ívesen varrt fedlapot. Ezen mutattam be a foglalkozáson a vágását és a varrását:
Ebből később egy táskafedlap lesz.



Elkészítettem itthon egy egyszerűsített változatot is a borítóra.


 



 Mindenkinek varrtam egy emlékeztetőt a sarok kialakítására, hogy a bélelés egyszerű legyen a későbbiekben. Nagyon örültek a lányok neki.



Végül varrtam egy fedlapot, amin megmutattam a borító bélelését:




Nincsenek megjegyzések:

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger